Pages

8 Şubat 2014 Cumartesi

Bitti mi tatil yani ?

Son misafirimiz de gittiğine göre sanırım tatil de bitti. Hiç istemezdim ama bitti. Zaten bu dönem pek hızlı ilerliyor zamanın peşinden atlı kovalıyor gibi. Sanırım okul bitiyor diye , bilemedim :/. Bir yandan bitsin şu karmaşık olan hayatım daha da karmaşık hale gelsin istiyorum bir yandan da ‘aman rahatım bitmesin ‘ diyorum. Bitmemesini ne yapacağımı bilmediğimden istiyorum. Her neyse daha önümde daha bir dönem var düşünürüz artık.

Tatil de pek hareketliydi. Daha ilk haftasında geçemeyeceğimi adım gibi bildiğim dersin bütünleme sınavı için Ankara’ya gittim. Sonuç MUŞ tabi kaldım yine dersten. Artık hocanın evine ateşler salınsın demekten başka çarem kalmadı.( nalet herif bak aklıma geldi sinirlendim yine -.- ) . Sonra küçük yiğenler , teyzeler , dayılar derken iyice hareketlendi ev. İç içe bir aile olduğumuzdan kalabalıktan ben  hariç herkes memnundu. Fazla sese gelemiyorum napayım. Aman Çınar düştü ,Arda koştu derken lan noluyoruz durumuna geliyorum. Ama Arda bir küçük hala diye seslenince orda her şey bitiyor J

Tabi bu arada küçük ama benim için büyük bir adım olacak olaylar da yok değil J. Görüldüğü üzere kendi blogumda pek aktif olamıyorum üşengeçlikten , zaman uyumsuzluğundan … bahane ararsak sonu gelmez. Başka bir blog sayfasından orada yazmam için bir davet geldi. Eğer iyi bir orta yol bulabilirsek orada yazmaya başlayacağım sanırım. Şimdilik ortada bir şey yok. Gelişmeler güzel bir hal aldığında buradan da duyuracağım J

Bende yavaştan gitme hazırlıklarına başlayacağım artık son haftam anca toparlanırım. Bu dönem gezmek istiyorum bol bol. Arakadaş ziyaretleri olsun görmediğim yerler olsun son dönemim dolu dolu geçsin istiyorum. Yapamadığım her şeyi yapmak istiyorum yani. Hayırlısı artık :D

Bir yazının daha sonuna gelerek iyi bir haftasonu geçirmenizi dilerim ^^


Ps : "Dinlediğimiz müzik kim olduğumuzu tanımlamayabilir. Ama başlamak için iyi bir yerdir." Jodi Picoult