Pages

24 Kasım 2013 Pazar

zaman alıyor yine yazmalarım

uzun zaman alıyor yine yazmalarım.. ama yoğunluk mu desem bir kaçma dürtüsü mü desem bir türlü elim gitmedi blog sayfamı açmaya. ne yazacağımı da bilemedim aslında .. değişmeyen ruh hallerimi mi , okulumun artık son senesinde olmam mı , yoksa Ankara'ya nasıl bağlandığımı mı , ona nasıl nefretimi , minnetimi sunmayı mı ... kafam fazlasıyla karışık.

zaten bu sene anlamadığım bir hızla ilerliyor. okulun geç açılması art arda gelen tatiller derken şurda ilk dönemin bitmesine 5 hafta falan kaldı. zaman yetmiyor gibi geliyor ama bazen de hiç geçmiyor gibi.

zamanın geçmemesinin sebeplerinden biri bitmeyen sınavlar tabii ki de her hafta sınav mı olur arkadaş ! tam rahatlayacağım diyorsun hoop finaller -.- 

arada keyfimiz yerine gelsin deşarj olalım diye sinema-tv dersi aldık. ne güzel her hafta film izleyip takılacaktık güya. sevgili hocamız bize 2 vize bir final olayı ile gelince 'sende mi Brütüs' ya dedim içimden. kadın bize sinopsis ve ardından da seneryo yazacaksınız dedi.ben daha başladığım fanfictionları bitiremezken senaryo yazın dedi. zorla ıkına ıkına sinopsis'i yazdım ama senaryo hala bir gıdım ilerleyemedi.çünkü senaryo hikayeisini birine anlatmaya başladığım da coştukça coşuyorum önünü alamıyorum ama sıra yazmaya gelince olmuyor diyalog yazımı lazım action lazım derken bir sürü şey çıkıyor haliyle olmuyor bende kendimce karar aldım kendimi tutup kimseye anlatmadan bu işin içinden çıkmam lazım. en nihayetinde ben senarist değilim filmi çekecek halim de olmadığına göre son senenin güzel hatırası diye saklarım artık senaryo da yazmadım demem yani :) ( bir ara kendi yarattığım karakteri de kıskanmadım değil hep o esas oğlan yüzünden hayalim de o kadar iyiydi ki gerçekte niye böylesi yok diye üzüldüm )

yani uzun lafın kısası bende durumlar böyle her hafta burç yorumlarım da da gördüğüm gibi kariyer yapmaktan aşka bir adım gidemiyorum aman zaten kafam hala onunla dolu. onun da naptığından haberim yok . aman ölse haberini ilk ben duyarım gibime geliyor zaten..

 ps : şimdilik bu kadar umarım devamı gelir diyelim iyi pazarlar :)

pazar şarkımız Jason Mraz olsun mu  ??