Pages

15 Temmuz 2013 Pazartesi

#direngevezeninütopikdünyası

             

Epey bir zaman oldu sanırım..
Öyle ki en son postu ne zaman yazdım ben bile hatırlamıyorum. Okuldu sınavdı derken hep erteledim durdum. Sonra yazacak bir şey bulamadım kelimelerim bitmişti sanki. Sonra toparlarım derken ara ara notlar aldım kenara şunu yazarım bunu yazarım diye.. sanırım o notları da kaybettim ya da defterlerimin arasında kaybolmuş da olabilirler bilmiyorum..

Aslında okulun bitmesine yakın Ankara’ya bir yaz vedası ederim diyordum ama ülkede yaşanan kaos ,gezi direnişi, yaşananlar beni öyle darma duman etti ki bu sefer yazacak cesareti bulamadım kendimde. Yaşananları başka ülke kanalından izlemek Ankara da tek başıma olmam çaresizlik içinde olmam elimden hiçbir şeyin gelmemesi … sadece ağlamak da buldum çözümü…

Sonra bir sınav furyasının ardından eve geldim Bursa’ya. Hadi dinleneyim hadi yerleşeyim derken yine arada kaynadı :/ arada takip ettiğim blogları her okuyuşumda –tamam bu sefer yazıcam diyorum- hooop sonra ara ki o isteği bulasın J

Şimdilik bu postu ısınma turu sayıyorum arada kenara attığım notları bulup tekrar geri döneceğim şimdilik iyi tatiller J J



Ps : #direngevezeninütopikdünyası ^^ bu da iyi geceler şarkısı olsun :)




0 yorum:

Yorum Gönder