Pages

8 Mart 2013 Cuma

tatil bitti *-*


Çoook uzun oldu dimi yazmayalı.. bence de öyle oldu. Hep benim miskinliğim yüzünden. Yoksa ben tatilde bol bol yazacaktım. En azından tatile başlamadan öyle diyordum. Tembellik insana yapışınca mutfağa su içmeye gitmeye bile üşeniyor.( bizzat yaşadım ben bunu). Neyse çok uzun bir tatilin sonuna gelmiş bulunmaktayım. Yarın Ankara’ya dönüyorum L ( saat itibariyle bu gün ) . tam alıştım derken gitmek zor oluyor :/

Bu tatilde dediğim gibi pek bir şey yaptığım yok. Bursa’ya yeni taşındığımızdan dolayı arkadaş konusunda pek bir şanssızım. Havaların soğuk olması da buna eklenince bildiğin ev kuşu oldum. Bir ara bütler için Ankara’ya gittim o kadar…
ama bol bol film izledim J bunlar da hoşuma gidenler …


 en beğendiğim de 'doğru hamle 'idi. keyifli bir aşk filmiydi :)


bu tatilde kitap okumayı çok istedim ama aldıklarımdan sadece birini okuyabildim :/ (o da zaten iki günde bitti) okul zamanı şu meşhur ‘ elli ton ‘ serisine başlamıştım onu okurken de arada ‘Gabriel’in Cehennemi’ ni okumaya devam ediyordum baktım ki onun ikinci kitabı çıkmış hemen aldım tabi J odaa ‘Gabriel Arafta’ idi. İkisi de çok güzeldi. Kitapların yazarı da bir o kadar kibardı =) twitter da kendisine bir kitap bir de yılbaşı için tweet atmıştım ve oda Türkçe ‘teşekkür’ ederek kalbimi fethetmişti J kitaplarımda burada… J

diğer aldıklarımı da okula başlayınca yavaş yavaş okumaya başlayacağım inşallah  ( kitapçıya gidipte pabuçlarını dama atmazsam tabi J)


tatili bir kore dizisi izlemezden bitirirsem olmaz dedim vee ‘flower boy next door’u izledim J çok aman aman bir dizi değildi ama Enrique için izlenmeye değerdi J



  

bu daa Enrique ^-^

ps : şimdilik bu kadar JJ bu da iyi geceler şarkısı olsun J  ( şaka maka sabah gidiyorum bitti tatil :( )




0 yorum:

Yorum Gönder