Pages

8 Kasım 2012 Perşembe

Özlediklerimi geri verin...





Özlediğim onunla geçirdiğim zaman mı yoksa direk kendisini mi özledim bilemiyorum. Ama bir şeyleri özlediğim aşikar…

Aşk konusunda neredeyse kendimi bahtsız olarak ilan edeceğim. Tabii ki ilişkiler konusunda büyük bir ( hatta iki) hayal kırıklığı yaşamaktan öteye geçemedim henüz. Bir sorun vardı ama sorunun kimden kaynaklı olduğunu bilemiyorum …

Tam yeni bir yerde yeni biriyle yeni bir şeyler yaşamak istedim en doğal hakkımla. Her şey güzel de başlamıştı ama nasıl olduysa kötü bitti. Anlamıyorum ki kötü anlarımızdan kurtulmak  mesela yalnızlıktan uzaklaşmak ya da mutlu olmak için evrene hep güzel , iyi mesajlar gönderirken neden aşık olduğumuzda mutluyken evren bize sağ gösterip sol vuruyor ? neden yani ??

Son bir senedir kurtulmak istediğim ama bir türlü kurtulamadığım bir platonik durumun içindeyim. Hep iyi düşünmeye çalışıyor evrene olumlu , kendimi tatmin edici mesajlar , olumlamalar gönderiyorum bana mısın demiyor .

‘’ hani her şey bizde ‘kendimizde’ bitiyordu. Sadece içten istemek gerekiyordu noldu evren niye olmuyor bu iş ?’’

Eh hal böyle olunca evren de yardımcı olmuyorsa kendim bir şey yapayım dedim. Uzun zamandır kendime zaten haksızlık ediyordum bari bu sefer hem karşımdakine hem de kalbime bir şans vereyim dedim ve kendimi olayların akışına bıraktım.
Fazla aktık sanırım. Erken bitti. Bu sefer ben bitirdim. Anlamsız bir vicdan azabı çekiyordum platonik olayım üzerine çok gereği varmış gibi.. karşımda ki de ayrı bir olaydı zaten. Çok ilgi bekliyordu ; haddinden fazla. O tek taraflı yaşadı ilişkiyi bir nevi. Bitirelim dediğimde hiç empati kurmuyorsun dedi. Sorun benim empati kurmam değildi sorun aşk yoktu , sevgi yoktu…

Olayı ben bitirmiştim ama üzülen yine ben oldum. Üzüldüm çünkü insanları üzmekten kırmaktan nefret ediyorum L

Kısa bir zaman geçirmiştik ama güzel zaman geçirmiştik. Sanırım benim ki biraz da boşluğa düşmek gibiydi. Onunla geçirdiğim zamanları özledim sadece asıl özlediğim başka..

Ps: yeni bir ilişkiye başladıktan kısa bir sonra sonlandırmam evrenin bana ‘’ daha diğeriyle işimiz bitmedi aceleci değil sabırlı ol ve bekle ‘’ deme şekliydi sanırım…


0 yorum:

Yorum Gönder