Pages

6 Kasım 2012 Salı

İnsanlar değişik azizim -_-


Uzun zaman önce başıma geldi birazdan anlatacağım olay. Genel temamız fotoğraf ve yorum -,- geçenlerde bir fotoğrafıma öyle yorumlar aldım ki ağzım bir karış açık kaldı. Tabii ortada yanlış anlaşılacak bir durum yok..


    Neyse olay benim bu fotoğrafıma gelen yorumlarla başladı. Her ne kadar fotojenik bir insan olmasam da kendi çapımda iyi çıkarım fotoğraflarda ama hayatımda da böyle yorumlar almamıştım hiç. Daha doğrusu bu kadar değişik, acayip yorumlar almamıştım. (kim almıştır ki zaten mümkünse bunları yazan kişi türünün ilk ve tek örneği olsun :O )

Olaylı fotoğrafa gelen olaylı yorumların ilki…

tanıdık birşeyler görüyormuşum gibi geldi.. biraz (sanırım Antik Yunan(?) temalı) resimlerden.. biraz da kendi gözlemlerimden.. balkanlar filan geliyor aklıma.. belki de zaten bildiğin birşeyi tekrar sana söylemek değil niyetim.. ne diyeyim.. hoşuma gitti.. aslı var mı söylediklerimin
sanırım biraz karışık oldu ama..

Biraz mı ? o.O demek geldi içimden ama diyemedim tabi. Bir an acaba başka bir şey mi anlatıyor diye düşündüm ama değil bildiğin yorum yapmış. ‘’hoşuma gitti’’ dese daha az tepki verir konuyu kapatırdım ama değildi yani.. cevap olarak biraz tuhaf olduğunu ama yine de teşekkür ederim dedim.

Aslında devamı var tabii …

aslında aradım fakat bulamadım aklımdaki resimi.. çeşitli detayların (mimik, "bardak tutuş biçimi" belki de sosyal fakat fiziksel olarak da görünür olan) yörelere özgü olabildiğini ve nesillerden nesillere aktarılabildiğini düşünüyorum sanırım bazen..
balkanlar var mı akrabalığın, nasıl..
şimdi "balkanlar" diyebiliyorum ama.. işte bir çeşit gıdı hareketi izi, ya da saç kullanma biçimi belki biraz da vucut biçimi birleştirmeye çalıştığım..
böyle yazınca sanırım daha çok "materyal" üzerinden dönen bir tartışma gibi olacak ama.. bakalım..


Al bir de buradan yak dedim okuyunca. Alt tarafı balkon kenarına oturdum başıma bunların geleceğini tahmin bile edemezdim.
Olaya balkanlardan girse bile öyle olmadığımı Karadenizli olduğumu ayrıca göçmen olmadığımı da ayrıca ekledim bu olayın son bulmasını umarak..


aklıma "Pontus" üzerinden yeni "olası" açıklamalar geliyor ama sanırım en azından şimdilik bu kadar kurcalama yeter..
aşina olduklarımız mı hoşumuza gider yoksa hoşumuza giden yada gidebilecek olanlara kaşı meyilli olduğumuzdan mı sık sık onları ziyaret edip aşina oluruz..
anaokulu zamanlarıma kadar giden bir soru oldu şimdi benim için.. :)
cevabını esirgemediğin için teşekkür ederim.. sanırım şimdlik içini doldurabildiğim sorularım bitti.. ve seni rahatsız etmekten endişe ettim.. haydi bakalım..

hayırlı geceler

bunu da okuyunca sanırım mitoloji dersindeyim dedim bunun başka açıklaması olamazdı çünkü. Paragrafın sonuna doğru çok okumaktan sanırım ufku fazla (!) genişlemiş diye düşünüyordum ki beni yanıltmadı arkadaş. Kendisi de olayın çocukluğuna kadar gittiğini söyledi -.-

daha cevap vermedim alacağım cevaptan korktum o.o . yani mesajlar hoşuma gitti bile diyemedim metin içinde anlayacağım bir alt metin arıyordum hatta mitoloji dersi niye görmüyoruz diye de bölümdekilere de gönderme bile yaptım içimden..

ps : bu mesaj trafiği bir klasik müzikle bitmişti. Şimdi o eseri hatırlamıyorum ama sabredip sonuna kadar dinlemiştim ayıp olmasın diye -.-

2 yorum:

Yorum Gönder