Pages

6 Eylül 2012 Perşembe

içim kararmış benim ...


Not: bu bir kişisel depresif halimin ürünüdür -,-

Şu anda yanımda bir kupa yeşil çay ve bir tane de Halley var. Birinin beni rahatlattığına ; diğerinin de bilim adamlarınca kanıtlanmış olan (!) mutluluk verdiğini söyledikleri için mutlu ettiğine dair bir inanca sahibim. İşin kötüsü şu an midem rahatsız olduğundan bana verebilecekleri tek şey mide ağrısı… fonda da ruh halimi berbat edecek bir şarkı da cabası.
Bu ara yine düşünmemem şeyleri düşünüyorum. Yani nasıl desem kendimi kötü bir ruh haline sokmam için elimden geleni yapıyorum. Ama bunun için kendimce geçerli sebeplerimde var. Yaz tatilimin bu evresi kötü geçiyor mesela. Sonra en yakın arkadaşımla anlamadığım nedenini bir türlü bulamadığım bir soğukluk var aramızda. Ve bu gerçekten canımı çok sıkıyor ve sinirlendiriyor. Neyse kendimle asıl sorunum bu değildi -,-

Sanırım geçen sene bu günlerde oldukça mutlu ve heyecanlıydım. Elimde sürekli bir telefon ve o telefona gelen mesajlarla gayet iyiydim. Hatta o zamanlar bu kadar iyi olmadığımı düşünüyordum. Karşımda beni anlayan konuşmasıyla bile rahatlatan biri vardı. Ben ki o yaz gecenin bir vakti salıncakta gökyüzüne ulaşıcakmışım gibi hızlı sallanıp mesaj sesini duyunca apar topar o kısacık eğlencemi yarıda bırakıp ona cevap vermiştim.

Her güzel şeyin sonu kötü bitmek zorundaymış gibi bu da bitmişti. Hem de çok kötü. Ve o kötü anlar bu aya tekabül ediyor ve ben istemeden de olsa geriliyorum. Onun yüzünden de Ankara’ya bile gitmek istemiyorum. Kendimle çelişerek de onunla konuşmak istiyorum biliyorum ben bir şey yazarsam o yine hiçbir şey olmamış gibi konuşacak. ( çünkü onun rahat bir kişiliği var benim gibi sohbet sayfasını yada numarasına bakıp kısa metrajlı gerilim filmi çektiğini sanmıyorum :/ )
Duygularımdan emin değilim seviyor muyum yoksa ona bir türlü ulaşamadığım için bana aşırı derecede cazip mi geliyor bilmiyorum sadece tek istediğim hayatımda olmasını istediğim.

Poff sanırım bu kadar yeter. Yeşil çay bitti. Halleyimide yarısına kadar yedim.

Ps: onu çok özledim bu yüzden kendimden nefret ediyorum >.<
 bu da depresif şarkım :/ iyi geceler ...


0 yorum:

Yorum Gönder