Pages

17 Eylül 2012 Pazartesi

GET YOUR CRAYON


     

 Benim sevgili liderim sonunda müthiş bir dönüş yaptı. Kendini yenileyerek birbirinden güzel şarkılarla hemdee J albüm çıkmadan önce ‘one of a kind’ ile önce ağzımıza bir parmak bal çaldı sonra ‘that xx’ ile merakımızı tavan yaptırdı. Ben bu şarkılardan sonra acaba bir insan daha ne kadar mükemmel olabilir diye düşünmedim değil. Başına onca şey geldi ne kendini bıraktı ne de fanlarını bıraktı. Biz ona inandık o da kendine inandı ve ortaya böyle harika bir albüm çıktı J

bunlar '' one of a kind '' klibinden ...







    

bunlar da '' that xx '' klibinden..



                                                         


Albüm de çoğunluk düetlerden oluşuyor desek yeridir. Yine özgün ve iyi isimlerle çalışmış. Ses uyumları çok iyi bence. Nell ile olan düeti ve şu yeni çıkacak yeni kız grubundan biriyle olan düeti söylenecek bir şey bulamadım. Hatta o adı belirsiz kızın sesine hayran kaldım resmen. Missing you ise ayrı bir olay oldu. Eski zaman tınıları olan şarkıyı dinlediğiniz de sizi sanki o eski zaman aşklarına götüren bir şarkı olmuş. Kim Yoon Ah diye biri ile düet yapmış hatunun ses de çok iyi , Jaurim adında bir grubun üyesiymiş. Benim ve diğer bütün VIP’lerin ve G-dragon sevenlerinin merakla beklediği düet ise Tablo ve Dok2 ile yaptığı çalışma. Albmün bonus şarkısı olarak geçiyor. Artık o da çıksa da dinlesek *-* 
  
Nell ile olan düeti ..


missing you ..



( yazdıklarıma dikkat ettim de o kadar süper çok iyi demişim ki abarttığımı sandım ama söz konusu G-d olunca ve seçtiği isimlerin kalitesini göz önüne alırsak abartmış sayılmam sanırım ^^)

Lider elini korkak alıştırmadı şimdiden 3 klip çekti sırasıyla One of a kind – that xx – Crayon. That XX diğer iki şarkıya nazaran yavaş bir parça olduğundan klibi daha sakin ve hikaye barındıran bir klip oldu. One of a kind ise tamamıyla Gd nin farkılılığını ve moda zevkini gözler önüne sermiş. Ve asıl olay Crayon da olmuş :D çok renkli çok enerjik çok parti havasında hatta sizi kahkahalara boğan bir klip oldu.
 buda crayon 'dan bir fotoğraf :)

veee kliplerrr :))

ilk olarak - one of a kind -
that xx



veeeeeeeeeeee CRAYON :D



Bu arada beyimiz çıkış yapmadan önce twitter hesabı açıp bütün hayranlarını sevindirdi J ( her ne kadar onca atılan tweetlerimize cevap vermese de :D :P )
Şimdilik benim gözlemlerim böyle daha geniş yazılar okumak isterseniz biri bu :) diğeri de diğeri de bu :) bu yazılara da göz atabilirsiniz  diyorum vee gidiyorum ^^

Ps : sizi bol bol G-dragon dinlemeye davet ediyorum adamın her yerinden enerji ve mükemmelik akıyor *-*

0 yorum:

Yorum Gönder