Pages

8 Ağustos 2012 Çarşamba

istek rüya o.O


Selammmmmmmm ^^
Hazır evde yalnızım karışanım görüşenim yok fırsat bu fırsat yaz kızım yazını dedim kendi kendime J. Ziraa evde iki tane kardeş var pc yüzünden pek atışıyoruz (!) (hatta küçük kardeşimle bildiğin kavga ediyoruz neyse J)
Asıl mevzuu rüyalar…

Geçen günlerde Yağmur’un yeni yazısını okudum.Bu arada  buraya tıklayıp   yazıyı okuyabilirisiniz J
Yazı o kadar güzeldi ki okuduğum bütün kelimeleri cümleleri gerçek sanmıştım. Öyle ki ben yazının sonunu okumadan Yağmur’a çoktan sarmıştım. ‘’ ne ne oldu gerçek mi bunlar inanamıyorum aman tanrım ‘’ gibi tepkiler veriyorum. Oturduğum yerden vay anasını neler olmuş diye de söyleniyorum kendi kendime ve cevap gelir ‘ Cemre yazının sonunu okumadın mı -,-‘ diye. Ben acaba bir şey mi kaçırdım diye tekrar yazıya döndüğümde şu yazıyla karşılaştım ;
  PS: Bunlar olurken , üstüm açık yatmıştım sıcak diye …
Vay annesini rüyaymış ya her şey. Yani bildiğin rüya. Bir yandan da sevindim gerçek olsaydı nasıl kaçırdım böyle bir olayı diye üzülürdüm. Zaten arkadaşımın fantastik filmleri aratmayan rüyaları oluyor gerçek olsa bu kadar güzel olmaz dedirten cinstenJ. Sonra konuşma arasında ben niye böyle rüyalar göremiyorum diye yakındım. Benim gördüğüm rüya, rüya değil uzun metrajlı film sanki 5 yıl , 10 yıl sonrasını falan görüyorum değişik şeyler. Halbuki bir konserde olsam mesela bir Big Bang konseri olur ne bileyim bir Enrique  Iglesias konseri olur deli gibi eğlensem böyle bir rüya ya çok mu :/
 Yağmur üstün açık uyu dedi belki görürsün dedi. Ama şu gördüğün ben 40 derece sıcak bile olsa üzerimde örtü olmadan uyuyamam. Tamam dedim bu gece denicem dedim.
Yok böyle bir olay…
Ben rüyamda G-dragon beklerken göre göre lisede hoşlandığım çocuğu gördüm o.O revamı bu bana. Yani çocuğu da 5 senedir görmüyorum. Ne yapar ne eder bir bilgim de yok. Uyandığım da bilinçaltıma iyi saydırdım ama. Yahu hiç olmazsa kafamı şimdi kurcalayan kişiyi görseydim en çok onu özlemiştim ama yok şansıma lise anılarım denk geldi -.- . Rüyayı detay vermeden anlatayım ama şu ilk öpücük olayı oldu çok da gerçekçiydi yani uyku da olmadığımı bilmesem gerçek sanırdım. Çok inandırıcıydı :D bir daha istek rüyamı asla zaten istediğimi de göremiyorum ben en iyisi uzun metrajlı rüyalarımla iyi geçinmeye bakayım :/

        ps : sanırım uzun süre örtümü daha sıkı sıkı sarınıcam böyle rüyaları görmek iyi değil hayır devreye bilinçaltı falan giriyo hiç hoş bir durum değil -,-

0 yorum:

Yorum Gönder