Pages

28 Temmuz 2012 Cumartesi

sahalara geri döndüm sonunda ^.^


Değişim gerçekten gerekli  olabiliyor hem de iliklerinize kadar. Bende değişime öncelikle blogdan başladım. Adından tutunda şablonuna kadar … tabi bunu ben yapınca pek de kolay olmadı. Neyse ki  Yağmur vardı da onunda yardımıyla değiştiriverdik ^^ ama dediğim gibi kolay olmadı :D
Tek derdim değişim olsa ilham perilerim kaçtı yazı yazamıyorum a dostlar ! tam bir yazıya başlıyorum hop bi yerde tıkanıyor. Diyorum taslağa kaydedeyim sonra yazarım yok ben direk o yazının üzerine soğuk su içiyorum. Zaten kelimler bir yerde tıkanıyor istediğim gibi cümle kuramıyorum. Kağıda yazayım diyorum önce sonra pc ye aktarırım diyorum bu sefer de pc yazdığım başka bir şey oluyor anlıcan evdeki hesap çarşıya uymuyor :/
 Bazen hayat gerçekten zor oluyor -.- birde buna sıcaklar eklenince tadından yenmiyor. Sıcak = üşengeçlik= tembellik. Bu sıralamadan ben memnunum ama etrafımdakiler değil maalesef :/ ( mesela annem :D )  yazılarımın gecikmesi tamamen üşengeçliktendir :D
 Neyse ki bu süreçte çeneme hala bir şey olmadı yazamazsam bile çok konuşabiliyorum :D öyle ki bu çene düşüklüğüm bazen işe yaramıyor da değil. Canı sıkılan arkadaşlarımın sıkıntılarına birebir çözüm oluyorum adeta. Arkadaşlarımın canı sıkkınsa eğer önce sorunun kaynağına iniyoruz konuyla ilgili biraz konuşup sonra o konuyu kapatıyoruz sonra devreye benim daldan dala atlayan konularım giriyor =) hele ki konuşulacak ortak konular varsa …
Mesela  Yağmur’la Facebook ta konuşuyorsak konumuz hep G.Kore olur  diziler olur, Big Bang olur , twitter dedikoduları olur :P ( hatta en güzel sohbetimiz de bu olur J)
Naynamla telefonla konuşursak ki konuşmalarımız  hep şikayetle başlar ( şikayetlerimizi yazmıyorum konu dağılmasın boşyere zaten zor toparlıyorum :D ) sonra ben yine konudan konuya atlarım en sonunda hayal kurmaya başlarız. Hayal kurmuyoruz adeta uçuyoruz önünü alamıyoruz :O artık Nayna’ Cemre ne konuşuyoruz biz uçtuk yine deyince ‘ toparlıyoruz hemen sonra telefonun  çok yazdığını (!) :D fark edip konuşmamızı mutlu şekilde sonlandırıyoruz ^-^
Bir de bana sürekli ufaklık diyen ( büyüdüğümü kabul etmiyor ya da sırf gıcıklık olsun diye de yaptığını varsaydığım) arkadaşım var sürekli mesajlaşırız. Ben onu sürekli dinlerim tavsiyeler veririm arada sinir de ederim ben onu kızdırırım ama kıyamaz bana ^^
Yani demem o ki arkadaşlarım konuşmamdan sanırım memnun bende onlarla konuşabildiğim için çok mutluyum hatta benim gibi huysuz birine katlandıkları için onlara minnettarım  =)
Ps:  bu sefer daha çok buralarda olucam hadi hayırlısı :D
      Beast  dinleyin muhteşem geri dönüş yaptı veletler J


0 yorum:

Yorum Gönder