Pages

11 Haziran 2012 Pazartesi

tatil = üşengeçlik ...





Tatilin verdiği üşengeçlikle yazmaya da ara vermiştim. Daha doğrusu hala defterlerime yazıyorum desem daha doğru olur J. İki haftadır tatildeyim kendime gelmeye çalışıyorum. Ankara ‘yı bir terk edişim vardı ki aman aman .. son sınavdan çıktığım gibi yurda yetişmem bir telaş sonucu kendimi AŞTİ de bulmam en sonunda da otobüse binmem hayal gibiydi :D otobüs de ise sonunda bitti kurtuldum diye sayıkladığımı hatırlıyorum …
Ve sonunda Bursa’daydım. Gerçi buraya da yeni taşınmıştık ilk defa uzun süre kalacağım burada. Karşı komşumuz beni görünce Allah içine sindirsin demişti de anlamamıştım. Harbiden de sindirmeye çalışıyorum. Hiç arkadaşım  yok burada =( evdeyim bir fiil :/ etrafı keşfedeyim diyorum bu sefer de hava çok sıcak orta yolunu bulmuş değilim …
Hafta sonu annemlerle çıkınca dışarı havam yeşillendi biraz =). Alışveriş falan derken zaman geçti. Sonra da Bursa’da ki Gölbaşı’na gittik küçük salaş bir çay bahçesi ve mis gibi göl manzaralı baktıkça insanın içi açılıyor o biçim =) çayı da bi güzel ki ben ki çok çay içen bir insan değilim üç bardak çay içtim orda .
Tatilimin daha atraksyonlu olmasını umarak iyi tatiller diliyorum =)

Ps : en kısa zamanda denize gidip kendimi mis gibi suya bırakmak istiyorum… ^-^  
         
       

0 yorum:

Yorum Gönder