Pages

3 Haziran 2012 Pazar

I'M NOT A MONSTER


            

Aslında bu yazıyı albümün ilk çıktığı zaman yazacaktım ama bir türlü fırsat olmadı . Şarkıların akışına kaptırmışım kendimi sonra yazı falan hak getire J ve ilk o muhteşem albüm ALİVE  … 




Uzun süre dönmelerini beklemiştik  VIP’ler olarak  şarkılar nasıl konsept  nasıl diye meraktan çatlıcaktık nerdeyse ama beklediğimizin de üstünde bir albüm olmuştu.  Her ruh haline hitap eden şarkılar vardı . en güzel şarkı şuydu diyemiyorum çünkü bütün şarkılar çok güzeldi . ama en hareketlisi çoşturanı tabiî ki FANTASTİC  BABY ‘di J birde bir Blue vardı ki of off... :/



                       Ama bu albümün bir introsu vardı ki onu bile tekrar tekrar dinliyordum    
hatta keşke bunun tam versiyonu olsa da dinlesek diye düşündüğüm bile oluyordu.  


          Sanırım G-dragon iç sesimi dinlemiş olmalı ki özel bir albüm daha çıkarmaya karar vermişler J hatta içinde Japonya da çıkardıkları albümde olan ‘ego’ ve ’feeling’ şarkılarının Korecesi de var. Veeeeeeeeeeeeeeee  tabiî ki STİLL ALİVE ‘IN  uzun versiyonu nasıl güzel olmuş anlatamam dinledikçe mest olup tekrar dinliyorum . Tabi bizim çok sevgili grubumuz  göz bebeğimiz BİG BANG boş durmamış bizim için iki yeni şarkı daha yapmış :)

Birisi MONSTER  diğeri de BLİNG BLİNG  . Bling Bling hareketli bir şarkı tekrar dinlenebilme olasılığı çok yüksek :) ayrıca G-d ve T.O.P nin de bölümleri diğer şarkılara göre daha çok buna en çok ben sevindim çünkü G-d nin sesini duyunca  bi mutlu oluyorum çok mutlu oluyorum :)
 Tabi bu özel albümü çıkarana kadar bize de az    çektirmediler önce G-d nin fotoğrafı 
(bunu görünce dibim düştü resmen o.O )yayınlandı sonra diğerleri  yavaş yavaş gelmeye başladı . Tamam artık zamanı geldi derken bu sefer MONSTER şarkınsın teaserları düşmeye başladı  . ben artık isyaann olayına bağlamışken durmu dün ne göreyim arkadaşım facebook  sayfamda şarkıyı paylaşmış . o nasıl bir klip o nasıl bir şarkı allahım sana geliyorum dedim  yani  MUH-TE-ŞEM olmuş fazla söze de gerek yok bence . hepsi ayrı karizmatik hepsi ayrı yakışıklı . şarkının anlamı biraz üzücü :/ bir an düşünüyorum  bunların  beşinin birden başına umutsuz  bir olay mı geldi diye hele o G-d çok korkutuyor beni yaa nasıl söz yazmalar öyle dersin ki kendini çöle atmamış mecnun . Tamam abartmış olabilirm ama öyle yani :D
Ve o muteşem şarkı  ve klibi buyurunuz buradan bakınız ^^ 

I NEED U BABY I AM NOT A MONSTER..



Bu albüm özel olduğu için promosyonu yapılmayacakmış .(vıplere teşekkür için yapılmış sanırım:)) zaten sabah okuduklarıma bakılırsa  pek de gerek yok şimdiden listelerin zirvesine yerleşmişler :) Wonder Girls de aynı zamanda yeni albüm çıkaracaktı hatta herkes bir Wonder Bang durumu bekliyordu ki olmadı maalesef ama Allahtan olmamış kıskançlıktan kudurabilirdim -.-  
Ve şunu söyleyebilirim ki bu çocuklar değişim adına her şeyi yapıyorlar ve denemekten de çekinmiyorlar. Bu onları dinlememde en büyük etkenlerden birisi çünkü ben diğer  kpop gruplarına bakınca böyle değişim ve gelişim görmüyorum açıkcası :/ bence bu albümü dinlesinler klibi izlesinler ders alınacak türden walla . Bu klip bu albüm k-popun çıtasını yükselten cinsinden ben bunu görür bunu söylerim ;) bakın şunlara tam bir cesaret işi bence ..

ps : aslında çok doluydumda heyecan yaptım yazamadım :)
      ve fotoğraflar için 

BIGBANG / VIP TURKISH OFFICIAL sayfasına da çok teşekkür ederim :)

0 yorum:

Yorum Gönder