Pages

28 Mayıs 2012 Pazartesi

hay bin kelebek ^-^









Kelebekler amaçsız bir biçimde içimde dans mı ediyor tepiniyor mu bilemedim  ama  içim bu ara böyle bir değişik :) iyi bir şeyler de olmuş olabilir ya da iyi bir şeyler de olabilir şimdilik o konu muallak biraz :)

Yani o kadar iyiyim ki hala Kant çalışıp hem de iyi olabiliyorum :D ( Kant’ında alacağı olsun bu dönem ömrümü yedi resmen -.- ) birde Kant için kasmayayım diyorum kendimi şurda eve gitmeme kalmış ( bu günü de saymazsak eğer ^^ ) 2 gün değmez :)
Zaten ders mi çalışıyorum ders çalışır gibimi yapıyorum belli değil. Mp3 deki 300 e yakın şarkıyı ezberledim sayılır. Elimin altında iki tane kişisel gelişim bir tane güncel olmaz üzere üç kitap var sıkıldıkça daldan dala yapıp öyle okuyorum :/ yani ders çalışmamak için verdiğim çaba göz yaşartır yani o kadar  :D
Tatil de yaklaşıyor ^^ gerçi kızlardan ayrılacağım diye üzülüyorum ama şimdi tatilde yapacaklarımı düşününce onlar daha ağır basıyor ne yalan söyleyeyim şimdi :D nasılsa internet var telefon var bağı koparmıyoruz zaten J
Tabi bu yaz kendim için başka planlarımda var ama onları da zamanı gelince yazarım ;)
Bu arada mayıs bitecek hala Ankara’ya yaz gelmedi -.- hava yanar-dönerli sabah gök gürültülü yağmur öğlen güneş akşam serin soğuk geceyi de şimşek gösterileri ile sonlandırıyor...
 bu ara bu şarkıya fena sardım Yong Hwa ile söyleyecek kıvama geldim diyebilirim :)

 Yong hwa çok hoş değil mi ^-^
 
   
ps : içimdeki kelebkler hala aynı modda yirim ben onları ^^ 
      bir de çok özledim ama şu anlık iyiyim sanırım :)
 
       





0 yorum:

Yorum Gönder