Pages

11 Mayıs 2012 Cuma

EVRENE MESAJLAR VOL.2


                        



Bu ara evrenle aramız iyi gibi hatta seviyeli bir ilişkimiz var bile diyebilirim J . Ben makul şeyler isteyince  o da benim isteklerime kulak veriyor sanırım ^-^  .  Bende bundan yüz bularak astarını istiyorum ve yeni isteklerimi sunuyorum kendisine. Eveeett başlıyoruz…





    1. Öncelikle tekrar güneş açsın yağmurlu gün istemiyoruz baharın tadını çıkarmak istiyoruz. Sıcak ve güneşli hava candır. 







 


2     2. Finaller yaklaşıyor :/  sonuçlar alehimize değil lehimize olsun mümkünse 
 ( hocalarımız da keşke sınavları kasmasa :/ )







     3.  Okul artık tatile girsin bizde izleyemediğimiz kore dizilerini izleyelim >.< 





    4. Bak bu çok önemli buna dikkat çekiyorum .             
   G-dragon saçlarını sarıya boyasın ve yeter ki şu kırmızıdan vazgeçsin.




      5. Yarın bir seminere gideceğim çok önemli   ve hayatımı etkileyebilir  gayet heyecanlı bir olay benim için olsun istiyorum ^-^ 



             6. Hayatım daha canlı olsun =)


               7.   Evren sana da çok yüklenmek istemiyorum isteklerim şimdilik bu kadar :*


Ps: evren bak daha anlaşılır olsun diye görselleri çok kullandım hadi görelim marifetlerini =)



0 yorum:

Yorum Gönder