Pages

3 Kasım 2011 Perşembe

tatilim başlasın :)

Şu anda evimden kendi bilgisayarımdan yazmanın mutluluğu içerisindeyimm. Tatilime start verdim.Gerçi bu tatilim biraz sakin geçecek malum arkadaşlarım samsun da bende bursadayım :/ neyse moral bozmaya gerek yok telefon sağ olsun birbirimizle çene çalmamızı hala sağlıyor :)
Ankara da hava durumu beni pek ilgilendirmediği gibi orda pek iplemiyodum ama bursa'ya gelince havanın gayet soğuk olduğunu hissettim hatta şu anda yağmur da yağıyor :) ( sabah ankara'dan arkadaşım msj atmış sabah 'beytepe de ilk kar :) ' diye neyse arkamdan yağdığı iyi olmuş )
   bu aralar pek enerjiğim sabah uykudan kopamayan ben erken kalkmaya başladım arkadaşlarımın hepsine 'günaydın :)' msjımı attım sonra hepsi mutlu bir şekilde geri dönünce bende pek bi mutlu oluyorum:) Etrafınızda size pozitif enerji veren insanları bulundurmakta yarar varmış bunu gördüm :)
  diğer yazımı yazdığım zaman ki melankolik halini üzerimden attım yanii iyiyim.( o gününü gün etsin ben yas mı tutucam hayır bi de neyin yasını tutcaksam keyfim yerinde , eh  ne demişler yeni bir aşk yine gülecek bi neden lazım dimi :P )
bu ara aşkı sadece kitaplardan takip ediyorum. Tuna Kiremitçi'nin Selanik'te Sonbahar kitabını okuyorum çok beğendim kitabı diğer aşk romanlarına göre değişik bir kurgusu var . öyle esas oğlanla esas kız önce küsüp sonra mucizevi bir şekilde kavuşmuyolar. sonrasında ne olucağını tahmin edemiyosunuz en azından ben edemiyorum değişik biraz.
kitapta beni etkileyen ölümün farklı şekillerde karakterin karşısına geçerek hak ettiği aşkı yaşamasını o aşkı yaşamadan canını almayacağını söylemesiydi...' Bir aşk vardı gerçekleşmesi Ölüme bağlıydı... '
yani demem o ki kitap çok hoşuma gitti bitmesin diye yavaş yavaş okuyorum biterse de çok üzülücem galiba :/
 ( kitabı zamanında biri tavsiye etmişti oku diye yaz mevsimindeydik o sıra okumamıştım kısmet bu güneymiş neyse ki kitap zevki iyimiş.. )
 ehh tatildeyim dedim bilgisayarın başında kaldım hala bu kadar yeter şimdi gezmee zamanı :)
                                                   benim ütopyamdan iyi tatillerr :):)
 bu şarkıyla veda edeyim telefon müziğim insanı gaza getiriyoo :):):)

0 yorum:

Yorum Gönder