Pages

9 Kasım 2011 Çarşamba

peri masal falan aslında sıkıldım ben o yüzden ..

Peri masallarındaki gibi, zor bir gün geçirdikten sonra gözlerimizi açınca geri dönmemiz gerekmez miydi?
Bu peri masalı zalim olmalı...

Masal tadında hayatım olsun isterdim. Bir sürü engelle boğuştuktan sonra sonunun güzel bittiği. Bu ara ne masal tadında hayatım var ne de boğuştuğum engeller. Hatta o engeller bana ayak bağı olmasınlar diye onları bile bir kenara kaldırdım zaten grip de oldum içimden hiçbir şey yapmak gelmiyo. Ankara’dan getirdiğim ders kitaplarım hala koyduğum gibi duruyor. Güya ders çalısıcaktım o da yalan oldu. Bırak masal gibi bi hayatı normal giden bir gerçek yaşantım bile yok. Biliyorum düzelmek de benim elimde ama bende üşeniyorum. Hatta Ankara ya bile gitmek istemiyorum. Sınavlar başlıcak tabi bunun ardından benim uyku nöbetlerim içimdeki çalışma isteğinin gitmesi de bunlara etken. Ama çalışmak da istiyorum okulun kütüphanesini bile özledim J nasıl çelişiyorum kendimle hayret bir şeyim yani…
Aslında yazmak istediklerim bunlar değildi kafamda daha başka şeyler vardı da toparlayamadım yine. Peri masalından nasıl kendi iç sorunlarıma geldim bilemedim J .
Zaten masal gibi de hayat olmaz kanımca sıkıcı olurdu. Hep okuduk küçükken ‘prens prensesle evlenir mutlu mesut yaşarlar’ ne malum mutlu mesut oldukları belki prens ya da prenses sonradan pişman olmuştur ne bilim prens gitmiş başkasına aşık olmuştur.
Zaten hep prenseslerin peri masalı varmış prenslerin peri masalı yokmuş. Azıcık düzgün prens olsalar aslında belki bizim peri masalımızda kocaman yerleri olurdu…
Birazdan iki afacan çocuğa(kardeşimle kuzenim) yemek hazırlıcam. Bu yazı benim de içime sinmese içimi döktüm işte. J
     Yarın tatil bitiyor normalde ama ben bir süre daha bursa da olucam Ankara biraz daha bekleyebilir…
Bu gün ayın 9’u dimi … beklentilerim vardı aslında ama beklemicem gelseydi şimdiye kadar gelirdi…
            o kadar peri dedik masal dedik :) biraz da nil söylesin o zaman :)

1 yorum:

Yorum Gönder