Pages

30 Kasım 2011 Çarşamba

O’rdan Bu’rdan Şu’rdan …

Uzun zamandır yazamıyordum yine yazıyı bursa’da yazmak nasip oldu.  Hocalarımızın hepsi istanbul’a seminere gidince bende soluğu evde aldım.. iyi de yapmışım hava burada çok güzel soğuk ama güneş yüzünü saklamıyor en azından Ankara da ki gibi kalın kalın giyinmiyorum gayet de bol şortumla dolanıyorum J

Bu ara yoğundum vizeler başladı. İşin kötüsü bütün okulların neredeyse ilk vizeleri bitmiş sosyal hayatlarına kavuşmuşken biz daha yeni başladık. Hacettepe üniversitesinin farklarından biri herhalde geç açılır, sınavlar geç olur millet final sınavlarına başlarken biz daha yeni ikinci vizeden çıkmış oluruz … bak yine afakanlar bastı…( ki hala sınavlarım bitmedi gidince bir sürü sınav yine bekliyoo LLL)
Ama geçtiğimiz haftasonum gayet güzeldi bir kuzenimi daha evlilik kurumuna bağışladık :D bende kuzen bol evlendir evlendir bitmiyor. Düğünün en güzel yanı bana göre annemlerinde gelmiş olmasıydı J. Sonra kuzenlerimde geldi benim için düğün artık amacından şaştı bildiğin benim hasret giderme olayına döndü J

Bu arada geçen naynamla konuştuk onun başına da benim başıma gelen olayın bir benzeri gelmiş. Beni aradı konuştuk rahatladı biraz . ve ben şunu fark ettim ki teoride ne yapılması gerektiğini biliyormuşum ama sıra bana gelince pratikte sıfır olduğumu gördüm. Car car konuşmasını biliyorum aynılarını bana söylediklerinde pekala kulaklarımı tıkar gibi yapıp sizi duymuyorum moduna geçebiliyorum. Bu yüzden bir daha bana bir şey söyle dediklerinde mümkün olduğunca az konuşucam ve olaylı kişiye daha az sayıp sövücem… -,- ( diyorum ama o zaman gelince çenemi tutabilecek miyim bilmiyorum söz veremiyorum yani :/ J )

Hazır sinir falan demişken dün Singapur da MAMA ödülleri vardı ve ödülleri çok kalabalık grup olan izlerken gözümü yoran ama yinede dinlediğim Super Junior ile estetik harikası olan SNSD arasında bir nevi paylaştırılmış .. herhalde bu adamların müzik zevki yok ya da işin içinde başka bir iş var. Big Bang dururken neyse bişi demicem. Teselli olarak sevindiğim 2ne1 iki ödülle ayrıldı geceden en iyi mv yide tabiî ki BİG BANG LOVE SONG almış. Ayrıca bir konu daha var ki dedim olur böyle şeyler ama bu kadar da olmaz diye en iyi dansçı ödülünü Jay Park varken Hynua denen kıza vermişler anladım ki bu ödül töreni o kadar da kaaale alıncak bir olay değilmiş… :/
 en sevdiğim şarkının klibi ödülü zaten hakediyodu :)

Neyse geçen bir ileti okumuştum bir ileti dediğime bakma onun iletisi yaniii… cin olmadan adam çarpmakla ilgili bir şeydi galiba çarpıyorsan ne ala ya çarpamazsan !! gibi bir şeydi. Eh bende bir yerde felsefe okuyorum insanın aklına takılıyor  bir şey de düşünce aklına kurcalıyor tabi. 17. yy da felsefe dersinde Descartes’i işliyorduk ve bir yerde şöyle diyordu  galiba aslında biz kötülük yapmıyorduk bize kötülüğü içimizde kötü cin yaptırıyormuş. Vay anasını demek ki kötülüğü yaparken tek başıma değilmişim :D yani olay şu kii baktık cin olmadan adam çarpamıyoruz o zaman biz de içimizdeki kötü cinle ortak olup adamı öyle çarparız olmamı :)

Uzun zamandır yazmadığım için yine sonunu alamadım bu ara Halil Sezai bağımlısı oldum diyebilirim sürekli şarkılarını dinlerken buluyorum kendimi . biraz bunalıma sokuyor ama çok da güzel dinlemeden de olmuyor J ( en kısa zamanda konserine gitmek istiyorum ^^)
      

1 yorum:

Yorum Gönder