Pages

7 Kasım 2011 Pazartesi

BİG BANG ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 Kazandılar- kazandık :)
Evet değerli vipler sonunda MTV EMA ödülleri dağıtıldı ve BİG BANG kazandı. aslında onlar bu başarıyı çoktan haketmişlerdi. Çünkü bunca olaya rağmen onlar kendilerini bırakmadılar biz vipler de köstek olmayıp sonuna kadar destek olduk ve kazandık :) 
Bu geceye özel en hızlı yazıyı koyu big bang ve taeyang hayranı Lee Liwiu yazmıştı okumanızı şiddetle tavsiye ederim :)  http://metropolgunlugu.blogspot.com/   buyrunuz burdan okuyunuz :)






 şimdi de benim bu big bang hayranlığım nerden geliyoo onu anlatayım :)
 ehh bilindiği üzere trt kore dizileri veriyor. o ara zoraki prens vardı. se7en da prensti biraz araştırmam sonucunda kendisinin g.kore de popstar olduğunu gördüm. ben bir şarkısını ararken karışıma o zamanlar adını bilmediğim big bang çıkıyodu . bende haliyle sinirleniyodum kim bu beş zıpır diye. hep de how gee klibi karşıma çıkıyodu. ısrarla izlemicem diyodum ama sonunda dayanamadım izledim ve o an kendime hayretler ettim daha önce niye izlemedim dinlemedim diye .. :)annem bunlar bir tatlı bir sempatik :) her biri ayrı bir ses ayrı bir yetenek bunun yanında süper dans etmeleri, birbirinden farklı tarzları beni benden almaya yetti zaten sevgili liderleri beni çoktan tavlamıştı :) ♥♥
 last farewell,lies ve haru haru şarkılarıyla büyük çıkış yakalayan grup bunun önünü alamayarak yükselmeye devam ettiler. :D bazı gruplar bu süre zarfında dağılırken onlar viplerini yalnız bırakmadılar bize güzel güzel şarkılar yaptılar:) ♥♥♥
solo albümleriylede büyük bir başarı yakaladılar daesung hariç ama onun da solo albümü çıkması yakındır sabırsızlıkla bekliyoruz. :) ( dae bu ara o kadar olumsuz şeyler yaşadı ki onun başına gelenler pişmiş tavuğun başına gelmemiştir yani.. etkinliklerden geri çekse de kendini mtv ema ödüllerinde arkadaşlarını bırakmayıp karşımıza 5 kişi çıktılar :)
liderimde son zamanlarda çok hırpalandı üzüldü ama paşa paşa grubunu mtv de grubunu anlattı konuşmasını da yaptı onunda 2. solo albümünü sabırsızlıkla hatta dört gözle bekliyorum ♥♥♥♥
   Şimdi gözler MAMA ödüllerinde umarım oradaki ödülleri de alıp ortalığın tozunu attırıcaklar :)
bu gün facebook a baktığımda big bang dün geceki ödül gecesinde tam 58 milyon oy toplamış bunu okuyunca ' oha lan dedim aferin viplere aferin hepimize' dedim :)
  Evet ödülü kazandıklarında deli gibi çığlık attım :D o an çoluk çocuk herkes tepemde bitti :D
 bu da en sevdiğim şarkıları ve performansları.... 



ehh big bang bu anlatılmakla yazılmakla bitmezz bundan sonra bol bol yazıcam zaten şimdilik bu kadar yeter:) 
                                               BİG BANG ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
                

2 yorum:

Yorum Gönder